12 Şubat 2008 Salı

evdeki tehlike





Resimler kurtarılan resimlerden,bazı resımler nedense küçük kurtarılmış....
Dikkatli olmak lazım çocuk olan evlerde...
Kızım beni çağırdı odaya girdim yok hiç bir yerde,tam çıkacakken oğlum kapıyı
açtı kapattı ben de o ara dolabı arıyorum orayamı saklandı diye...
Oğlumu farkettim tam ona bakıyordum kapının arkasına gözüm takıldı.
Gamboç kıpır kıpır...
Beynimden bir şeyler aktı sanki...
Kızım gamboçun fermuarını açmış,içine girmiş ve kapatmış,boyu Allahtan gamboçun uzunmuşta fermuarı tam çekememiş,çıkmak istemiş çıkamamışta...
Ya ben evde olmasaydım,ya gamboç boyu kadar olsaydı ki bu gelinlik gamboçu olduğundan uzundu...
Gerisini düşünemiyorum bile...
Allah yavrularımızı korusun ve onlara hayırlı ömürler versin arkadaşlar
Sağlıcakla kalın










puzzle yapmak istermisiniz?





provided by flash-gear.com


http://www.flash-gear.com/index.php?puzV