14 Nisan 2008 Pazartesi

bir babanın duası

Bir Babanın Duası

> >Bana öyle bir evlat nasip etki Allah'ım,Zayıf olduğu
> >zamanları bilecek kadar güçlü, korktuğunu kendisine itiraf edebilecek
> >kadar cesur olsun; şerefli bir mağlubiyette mağrur ve dik kalabilsin;
> >zaferde ise mütevazı ve ve şefkatli olabilsin.Bana öyle bir
> >evlat nasip etki Allah'ım,Yapması gereken işler sadece birer
> >arzu olarak kalmasın, seni tanıyan bir evlat olsun ve kendini tanımak
> >bilginin temel taşı olduğunu bilsin .Sana yalvarırım Allah'ım,
> >onu kolay ve rahat yollarda değil, güçlüklerle savaşmanın zevkini duyacağı
> >yollarda yürüt ki, fırtınalarda ayakta kalmayı, ayakta kalamayanlar için
> >de sevgi ve şefkat duymayı öğrensin.Bana öyle bir evlat nasip
> >etki Allah'ım,Kalbi temiz olsun, ümitleri yüksek... Öyle bir
> >evlat olsun ki, başkalarına hükmetmeden önce kendine hükmetmesi
> >gerektiğini bilsin, öyle bir evlat ki, geleceğe uzansın ama geçmişi
> >unutmasın.Ve bütün bunları ona verdikten sonra, yine yalvarırım
> >Allah'ım, yine yalvarırım Allah'ım, ona gülebilme duygusunu ver ki, daima
> >ciddi olduğu halde kendisini fazla ciddiye almasın, ona alçakgönüllülük
> >ver ki daima gerçek büyüklüğün sadeliğini, gerçek zekanın açık
> >sözlülüğünü, gerçek gücün şefkat ve yumuşaklılığını
> >hatırlasın.Ancak ondan sonra Allah'ım ben, babası “boşuna
> >yaşamadım” diyebileyim

puzzle yapmak istermisiniz?





provided by flash-gear.com


http://www.flash-gear.com/index.php?puzV